4/1/10

EL mon sobre rodes

A la ciutat de Roma els parcs tenen els carrers amples i espaiosos. El problema era que volia arreglar la roda de la cadira nova i no tenia diners per pagar. Gracies a aquella dona, la Valentine va arreglar tota la roda. Ella estava estudiant de guia, havia après el castellá, volia viatjar i va marxar de casa. La seva història va desmostrar que si vols una cosa sempre la pots acabar aconseguint.

10/11/09

El mòn sobre rodes

No va ser la primera vegada que va dormir en un parc, estava tot tranquil i adormit sobre la gespa i va tenir un somni agradable. De sobte, va sentir un soroll de terror. Quan ès va despertar no va entendre res, estava mig adormit i tot plegat va acabar amb l'escena enmig de la boira. Desprès del fort incident durant uns quants anys no tornaria a dormir en un parc. Encara li esperaven mes aventures. L'endemà va agafar el tren cap a Roma.

21/9/09

Cap de Setmana

El dissabte dia 19 al mati, hem vaig quedar a casa i vaig fer bicicleta, vaig preparar la bossa, i vaig apuntar el resultat de la lliga de Champions. Després vaig anar a la botiga a mirar el diari "Avui i la Vanguardia" i ajudar a plegar la roba i vam tornar a casa amb el cotxe. A la tarda, vaig anar i tornar sol amb el tren a Lleida, i vaig anar a l'Associació. Vam fer les normes de convivencia i les activitats,hi vam estar tota la tarda. A la nit el pare hem va venir a buscar a l'estació i després vam veure el Barça a casa.

El diumenge dia 20 a primera hora del mati, vaig mirar el diari i ens vam arreglar i vam marxar a Artesa de Segre. A la tarda vam collir raims i vam jugar al carrer amb el Gerard. A mitja tarda vam marxar a casa, vam anar a passeig amb el pare i vaig mirar la tele fins a les nou. Vam començar a fer el sopar i vam anar a buscar la mare a la parada d'autobús.

9/9/09

Festa Major

Aquest mes de setembre vindrá la Festa Major de Bellpuig, Seana, Agramunt, Vilagrassa etc...
Aquest any, la Festa Major començará el divendres,Diada Nacional de Catalunya. Hi haurá moltes
activitats. Aquest cap de setmana es farán les Jornades Internacionals Folklóriques, fora del programa de Festa Major, amb els grups de Turquia i Perú.

2/7/09

El mon sobre rodes

Al final va aconseguir entrar a l' illa i tot que li havia sortit bé, hi havia emoció en acabar el seu viatge. Havia de pujar al tren que va a Nàpols i el va localitzar. Quan va baixar de la cadira el conductor va fer un crit al darrer seu i el va mirar de dalt a baix. Aquell home no el volia deixar pujar al tren. Al cap de quinze anys un discapacitat va viatjar sol per Itàlia i va apendre italiá. Va arribar un japonès i va parlar perfecte, el va portar a una cabina del tren, va trobar la seva familia i els va saludar. Ja va començar el viatge a Nàpols i les ùltimes darreres nits va dormir a una illa deserta. Poc després d'arribar, va coneixer un grups de catalans i van anar a explorar Nàpols i Pompeia. A més, va trobar quatre viatgers (dos nois i una noia madrilenys i una noia alemanya ) que havia conegut a Barcelona, i l'endemà anaven a Roma i va trobar una amiga italiana que vivia a Roma. Aquella nit va dormir a un alberg amb els seus nous acompanyants. Havia fet malbè una roda de la cadira i volia aconseguir la roda nova, i va haver de dormir al vaixell en uina illa deserta. Al final ès va acabar bé. Quan va sol recorda les opinions que ha sentit durant al llarg del viatge. Volia acabar el dia dormint al parc del poble que era petit i estava situat a mig cami de Roma.