21/9/09

Cap de Setmana

El dissabte dia 19 al mati, hem vaig quedar a casa i vaig fer bicicleta, vaig preparar la bossa, i vaig apuntar el resultat de la lliga de Champions. Després vaig anar a la botiga a mirar el diari "Avui i la Vanguardia" i ajudar a plegar la roba i vam tornar a casa amb el cotxe. A la tarda, vaig anar i tornar sol amb el tren a Lleida, i vaig anar a l'Associació. Vam fer les normes de convivencia i les activitats,hi vam estar tota la tarda. A la nit el pare hem va venir a buscar a l'estació i després vam veure el Barça a casa.

El diumenge dia 20 a primera hora del mati, vaig mirar el diari i ens vam arreglar i vam marxar a Artesa de Segre. A la tarda vam collir raims i vam jugar al carrer amb el Gerard. A mitja tarda vam marxar a casa, vam anar a passeig amb el pare i vaig mirar la tele fins a les nou. Vam començar a fer el sopar i vam anar a buscar la mare a la parada d'autobús.